MEDYUM KARAHAN HOCA

                            İLETİŞİM :  0531 012 29 59


Yaptığı başarılı işlemler sayesinde Türkiye'de Ve Yurt Dışında Tercih Edilen Medyum Karahan Hoca ; 16 Yıldır Medyumluk faaliyetinde bulunmaktadır. Sizlere Gideni Geri Döndürme , Bağlama Büyüsü , Zenginlik Büyüsü ,Detaylı Bakım , Papaz Büyüsü , Sevdiğini Bağlama Büyüsü ve birçok medyumluk işlemleri üzerine hizmet veren ve kendisini bu tür işlemlerde  ispatlamış güvenilir , garantili ve gerçek bir medyumdur. 

Medyum Karahan Hoca siz değerli insanların sorunlarını daha detaylı çözüme kavuşturabilmek için yurtdışı eğitimleri ile kendini geliştirmiş bir medyumdur. Medyum tercihinde hiç düşünmeden başvurabileceğiniz ve pişman olmayacağınız bir kişidir. Geleceğinize ışık saçacak bir medyum olarak bu mesleğe kendini adamış bir insandır. Garantili Medyum denilince akla ilk gelen Medyum Karahan Hoca Güvenilir Medyum olarak siz değerli insanlara hizmet vermeye devam etmektedir. Kesin Sonuç Alan Medyum Karahan Hoca imkanları doğrultusunda sizin için en hayırlı sonuçları almak için çabalayan bir medyumdur. Sadece işlem üzerinde değil siz değerli danışanlarının psikolojik durumunu ölçerek Kısa sürede garantili sonuçlar alarak sizi rahata kavuşturan medyumdur.

Birçok kez dolandırıldım , derdime bir türlü çare bulamadım diyorsanız güvenip hayallerinizi ve isteklerinizi teslim edebileceğiniz en çok tercih edilen Medyum Karahan Hoca 7/24 sizlere hizmet vermektedir.


Medyum Karahan Hoca Hakkındaki Başarılı Sonuç Yorumları :











                    ORKUN ÇALIŞKAN : 15 Ocak 2010 at 22:34

BEN ÜMRANİYEDEN YAZIYORUM ÇOK SEVDİĞİM BİR KIZ VARDI AMA O BENİ SEVMİYODU OLMAZ DİYODU KAÇ KEZ KONUŞTUK BEN ÇOK ISRAR ETTİKÇE O BENDEN KAÇIYORDU SONUNDA BİRİYLE ÇIKMAYA BAŞLADI BANA İNAT BENDE İNTERNETTEN KARAHAN HOCANIN NUMARASINI BULDUM KARAHAN HOCA SOĞUTMA BÜYÜSÜ VE AŞK BÜYÜSÜ YAPTI KIZ ERTESİ HAFTA ONDAN AYRILDI VE BENİM TEKLİFİMİ KABUL ETTİ ŞİMDİ MUTLUYUZ MEDYUM KARAHAN HOCAM SAYESİNDE. İLETİŞİM NUMARASI : 0531 012 29 59


AYŞEGÜL EFE 12 Nisan 2010 at 22:34

Ben bir evlilik yaptım kocam beni bebeğimle bırakıp başka bir kadınla beraber yaşamaya başladı.eski kaynanam büyü yaptırmıştır çünkü adam benim telefonlarıma çıkmıyordu.bebeğini arayıp sormuyordu.bende garantili medyum sitesinden medyum karahan hocayı buldum.kaynanamın yaptırdığı büyüyü bozdu.şimdi kocamla yeniden beraberiz birlikte yaşadığı o kadındanda ayrıldı.allah razı olsun kendisinden bu sitedeki yazılanlar olmasa belkide başkasına dolandırılmıştım.



                   ALTAN UYMAZ21 Ağustos 2011 at 22:34


Ben 32 yaşında bir bayanım.Bu yaşıma kadar birkaç kişi oldu hayatımda ama hiç evlenmedim.Evlenmediğim içinde etraftan alaylı bakışlardan sözlerden bıkmıştım.Ailemde artık evlenmem için baskı kuruyordu.Yoksa beni görücü usulüyle sevmediğim birine vereceklerdi.İnternette araştırırken Medyum Karahan hocayı buldum kendisine whatsapptan mesaj atıp derdimi anlattım.Benimle ilgilendi sağolsun ve kısmet açma büyüsü yaptı.Bir ay içinde hayatımın aşkıyla karşılaştım.Şu an beni istemeye hazırlanıyorlar.Hepsi Karahan Bey sayesinde.Sizde ulaşmak isterseniz 0531 012 29 59 nolu iletişim numarasından ulaşabilirsiniz.


FATMA REYHAN BASMAZ :4 Aralık 2011 at 22:41

Ben 25 yaşında bir bayanım evlenmeyi hayal ettiğim sevgilim beni terketti.başka bir kızla çıkmaya başladı.çok kıskandım.onu mutlaka kapıma getirip süründürtmem lazımdı.bunu gururuma yediremedim. internetten araştırdım ve Medyum Karahan ismine rastladım. Karahan hoca o kızdan sevgilimi ayırmak için soğutma büyüsü bana geri döndürmek için aşk büyüsü ve evlenmemizi sağlamak için de evlilik büyüsü yaptı.15 gün içinde o kızdan ayrılmış olarak kapıma geldi barışmak için yeniden başlamak için yalvardı yakardı şimdi süründürüyorum dünde elinde yüzük ve güllerle bana evlenme teklif etti afişler açtılar arkadaşları konfetiler patlattılar rüya gibiydi ne cevap vericeğimi bilmiyorum :))) Allah sizden razı olsun Karahan Hocam.



                      AYŞEGÜL ŞARKLI : 27 Mart 2012 at 01:14


Bugüne kadar her zaman için birilerini tavsiye ederken çekinceyle yaklaştım Çünkü biri bana iyiyken başkasını kandırabilir diye düşündüm ama bugüne kadar tek tavsiye verebileceğim yürekten güvenebileceğim kişi Karahan hoca oldu. Ailemin kurtulmasına kendisi vesile oldu. Eşimin ailesi inanılmaz tutucu ve bana karşı çok kaba insanlardı. Evlenmiş olsak da hala boşanmamız için uğraşıyorlardı bu yüzden bizim evimizde hiç doğru dürüst huzur olmuyordu. Karahan hocaya bununla ilgili telefon açtım numarasi 0531 012 29 59 derdimi ve sorunumu anlattım. Telefonda konuştuk ve sıkıntının aslında ikna büyüsüne ihtiyacı olduğunu anladık. Bana ikna büyüsü için bir hafta süre verdi, dediğim gibi büyüyü yapıp gönderdi. Nasıl kullanacağıma kadar uzun uzun anlattı, hiç böyle büyü yaptırmamış olmama rağmen kolayca yapabildim. Eşimin ailesinin bana olan tavırları bir haftadan sonra değişti diyebilirim işime güvenmiyorlardı, bu yüzden hep sıkıntı yaratıyorlardı. Hiç dönmeyecekleri düşünceleri değişti, işime güvenmeye yaptığım şeylere saygı duymaya başladılar. Çok farklı bir deneyim oldu benim için gerçekten. Medyumluk mesleğine olan saygım arttı. Bugüne kadar hiçbir konuda kimseyi tavsiye etmemiştim vebale girmemek için ama medyum Karahan hocayı kesinlikle öneriyorum.



                REYHAN TUTKU : 30 Haziran 2012 at 00:56


birkaç ay önce yine yazmıştım medyum Karahan ile çalışmaya başladığımızı. benim derdim büyü ile benden soğuyup uzaklaştırılan sevgilimdi. vefk özenle hazırlanmıştı kargoyu verdiği tarihte yolladı ve okumalara başladık okuma dışında sizin yapmanız gereken başka bir şey olmuyor bu arada ve verdiği zaman aralığının dolmasına daha uzun bir süre varken ilk emareleri görmeye başladım kendisi diğer taraftan yavaş yavaş uzaklaştı ve en son beraber fotoğraflarını da heryerden sildi 25. güne doğru bana buluşma teklif etti ve rüyamda bile göremeyeceğim kadar güzel bir gece yaşatarak gönlümü aldı. boğazda yat kiralamıştı ve yatta romantik bir akşam yemeği yedik. şu an süre tamamen dolalı çok oldu ve eskisinden dahada iyiyiz. Karahan hocanın ismini kullananlarda varmış sanırım bahsettiğim gerçek Karahan hoca  teli 0531 012 29 59 olan hocadır.


AYBEN KUTLU : 3 Ekim 2012 at 19:12

10 yıllık mutlu giden bir evliliğim vardı. Geçen ay eşimi büyük bir operasyon geçirdikten sonra hareket birden değişmeye başladı. Ani bir kararla bana boşanma davası açtı. Mutlu giden bir evlilikten sonra ayrılmak istemediğim için internetten medyum araştırmaya karar verdim karşıma en çok çıkan isim Medyum Karahan oldu. Herhalde 50’den fazla sitede araştırmışımdır. Kendisine eşimin başından geçen olayları anlattım bana aşk ve bağlama işlemini önerdi. İşleme başladık ilk haftalarda kayda değer büyük bir değişim göremedim fakat son haftalara gelindikçe değişim gözle görülmeyecek gibi değildi bu kadar kısa bir süreç içinde yuvamı kurtardığın için Allah razı olsun kendisinden. Bu süreçte bıkmadan usanmadan verdiği psikolojik destek için de ayrıca teşekkürler. Bu arada kendisine ulaşayım derken yanlışlıkla başka bir Karahan hocaya ulaştım  Çalışma yaptığımız Karahan  hocanın telefonu 0531 012 29 59 yanlış yönlendirmek istemem.







ETİKETLER :